استقلال باغیرت همینه همینه....
تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, | 8:46 | نویسنده : نازنین زهرا

با سلام

تیم فوتبال استقلال تهران دردیداری به مصاف صبارفت ونیمه اول این دیدارباشلیک محمدقاضی اولین گل این دیدار رابه ثمررساند امااشتباهات داوری دوباره گریبان گیر این تیم شد وپنالتی برای صبا گرفته شد که به قول کارشناسان درست نبود اما بادرایت سیدمهدی رحمتی این پنالتی  به گل تبدیل نشد تااستقلال حریفش راشکست دهد.

آبی دلان پارسی بچه هامتشکریم ....

به امید موفقیت های روزافزون تیم محبوب استقلال

                                                                                              یاعلی



:

مرد همیـــــــشه آبــــی

نظرات شما عزیزان:

خسرو
ساعت21:29---24 مرداد 1392
سلام ابجی شبتان بخیر برد تیم استقلال را تبریک میگویم

باز هم فرهاد مجیدی



ازکسانی که همه چیز را محاسبه می کنند بترس وهرگز قلبت را در اختیار آنها نگذار آنها حساب عشقی که نثار تو می کنند را نیز دارند و روزی آن را با تو تسویه میکنند!


پاسخ:سلام داداشی ممنون منم به شماتبریک میگم


مرد همیشه آبی
ساعت21:26---24 مرداد 1392
سلام صدر نشینی مبارک
پاسخ:سلام ممنون


فاطمه
ساعت19:27---24 مرداد 1392
سلام گلم


چند تا عکس باحال از تمرین استقلال دارم


چطور میتونم برات آپلود کنم؟


راهنمائیم میکنی؟!!!
پاسخ:سلام عزیزم من نمیدونم میام به وبت کپی میکنم براخودم اگه شد
پاسخ:راستی عزیزم ادرس وبت روبده تابتونم بیام


حبیب
ساعت22:13---23 مرداد 1392
سلام مرسی که اومدی .شرمنده دیر میام چون بابت نمایشگاهم باید کارامو انجام بدم وقتمم خیلی کمه .بابت تعریفت ممنونم
پاسخ:سلام خواهش میکنم موفق باشی


خسرو
ساعت7:03---22 مرداد 1392
من میگم بهم نگاه کن

تو میگی که جون فدا کن

من میگم چشمات قشنگه

تو میگی دنیا دو رنگه

من میگم دلم اسیره

تو میگی که خیلی دیره

من میگم چشمات و واکن

تو میگی من و رها کن



سلام ابجی
پاسخ:سلام داداش


نفس هستی
ساعت1:47---21 مرداد 1392
سلام وبلاگ خیلی خوبی داری هرروز بهت سرمیزنم با تبادل لینک موافقی؟؟؟

برد استقلالو هم بهت تبریک میگم
پاسخ:سلام عزیزم آره موافقم ممنون منم به توتبریک میگم


مـــــرد همیـــــشه آبـــی
ساعت16:47---20 مرداد 1392
عجب گلی زد قاضی دمش گرم ولی به قول امیر جای فرهاد خیلی خالی بود
پاسخ:آره واقعا سوپرگل بود


سارا مامان علی
ساعت14:03---20 مرداد 1392
سلام عزیزم.ممنونم از لطفت ...ایشاالله بتونم جبران کنم

عزیزم اون مسابقه جمعه تموم شد.ما یازدهم شدیم.رقبا خیلی قدر بودن

راستی برد استقلال رو تبریک میگم بهتون
پاسخ:سلام ممنون انشالله مراحل بعد نتیجه دلخواه کسب بشه


امیـــروبانـــو88
ساعت9:14---20 مرداد 1392
سلام ما هم این برد رو به شما و همه ی هواداران استقلال تبریم میگیم

جای فرهاد خالی بود اگه بودش چهارتاییش میکردیم


پاسخ:سلام داداش ممنون آره واقعا جاش خالی بود داداش فرهادم ولی مهم تیمه انشالله دفعه بعد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • شروع دوباره
  • حامل
  • cache01last1400794040